Tuesday, December 28, 2010

salam pembukaan

Salam sejahtera....

Alhamdulillah sekian lama merancang utk membuka blog yg ingin berkongsi bersama para pembaca dan peminat-peminat seni hiasan dalaman akhirnya impian tercapai kini...almaklum lah kesibukan sepanjang tahun yang memerlukan komitmen dari segi tugasan dan khidmat sebagai pereka dan konsultasi membuatkan masa itu amat2 mencemburui diri saya untuk menulis dan berkongsi idea-idea dlm bidang yang digemari ramai iaitu seni hiasan dalaman...

untuk entry yg pertama ini...hanyalah sekadar sapaan pengenalan kerana saya masih lagi baru berjinak-jinak di dunia blog...akan mengambil masa sedikit untuk mengumpul bahan-bahan dan koleksi -koleksi tata hias ruang dalaman yang pernah saya buat..ingin sekali saya berkongsi konsep dan tips-tips yang boleh membantu anda semua yang ingin  kan idea-idea segar dlm menata hias rumah impian anda...

jadi???jgn berganjak dari terus mengikuti blog saya yea...stay tune!!!Insyaallah akan diupdate dari masa ke masa...akan saya cuba meluangkan waktu bersama anda semua...


mailto:-anis@mir